penghujung tahun

rasanya dah lama tak update blogger..
bukan kerana merajuk or menyepi
tetapi penuh dengan aktiviti yang boleh diangap sangat sibuk.
sekarang ne my compny dah nak akhir2 tahun bz la sgt nk jage bahagian account lah,nk jage PR la
macam2 lagi..
dan ternaksuk lah aku y memang org penting LAH sangat dalam compny 2..

bila dah nak pehujung tahun ne mcm2 benda y berlaku..samada secara langsung atau tidak langsung..
kenangna manis bercampur duka ada juga lara nya..
mungkinkah kenangna pahit itu telah mengatasi kemanisan ini..
tapi
setiap ape y berlaku semua itu tetap ku kenang samada ia manis ataupun tidak..
penghujung tahun yg terpaksa aku tempuh dengan belbagai2 kerenah manusia.
dah ku laluinya..
sekarang aku tengah menghitung hari..
hari untuk ape..
biarlah ia nya menjadi misteri dalam hidup aku....

lama menyepi bukan merajuk tapi banyak kerja

rasa nya sempat lagikan kalau nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada rakan2 yang lain..
bukan ape,sudah lame x bukak bloger lepas balik dari kampung hari tu..
sebab sy terlalu bz dengan kerja..
bila mana bOs memberikan saya kerja..almaklumlah dapat bos perempuan pulak..
cerewetnya mcm x hinggat sudah..
rutin harian pergi kerja,balik kerja..tido banggun pagi...

okey..
macam mana dengan raya anda semua??mesti bestkan..
tahun ne sy rasa sekejap sangat masa 2 berjalan...tup tap..tup tap...dah nk dekat sebulan kita berhari raya..raya ke-25..kalau x salah la...
yang belum buat puasa 6 2 cpt2 la buat..banyak ganjaran y kita dpt..

MENABUNG

amalan menabung ne bagus untuk masa hadapan..
saya suka menabung...
menabung sikit2 lama2 blh jdi bukit..
betul ape..
kerana sepulih sen boleh jdi sehinggit..
kerana sehinggit boleh jadi seribu hinggit....







tgoklah ne dah banyak dah..kena tambah balang lagi ne
lepas ne boleh la beli baju raya..


Rambang Mata

kali ni nk kongsi satu cerita..
hari jumaat malam sabtu cik mulut murai pergi ke JALAN TAR..
sebut sahaja JALAN TAR semua orang rasanya pasti tahu kan..kan..kan
ala JALAN YANG ADA TAR 2..hahaha

hari 2 pergi macam2 gelagat pembeli dan penjual..
penjual dengan bermacam2 cara untuk promotkan barang2 die..
ada penjual lelaki yang memakai baju kurung dan tudung untuk mempromotkan jualan dia..
manakala pembeli,dengan aksi tawar menawar..

memang betul kat orang JALAN TAR ne dunia tudung bagi mereka2 y memakai tudung..
haisss
geram betul la tgok bermacam2 shawl y terjual..
pening2..rambang mata..tak tau nak amik y mana satu..harganyapun..murah2..




akhirnya saya telah membeli dua biji shawl ne..




yang ini mak yang belanja..tgok lah macam2 pacon..dah mcm nak menyanyi plak..
kalau x glom juga raya ne,ahak,x tau lah :)




upssss sempat lagi menambah akzoseris


kalau nak diikot mau je beli satu JALAN TAR 2,tapi di sebabkan duit x cukup..ne jelah mampu beli..




kat atas ne gambar hiasan semata2..tiada kene mengena..huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..