Rambang Mata

kali ni nk kongsi satu cerita..
hari jumaat malam sabtu cik mulut murai pergi ke JALAN TAR..
sebut sahaja JALAN TAR semua orang rasanya pasti tahu kan..kan..kan
ala JALAN YANG ADA TAR 2..hahaha

hari 2 pergi macam2 gelagat pembeli dan penjual..
penjual dengan bermacam2 cara untuk promotkan barang2 die..
ada penjual lelaki yang memakai baju kurung dan tudung untuk mempromotkan jualan dia..
manakala pembeli,dengan aksi tawar menawar..

memang betul kat orang JALAN TAR ne dunia tudung bagi mereka2 y memakai tudung..
haisss
geram betul la tgok bermacam2 shawl y terjual..
pening2..rambang mata..tak tau nak amik y mana satu..harganyapun..murah2..




akhirnya saya telah membeli dua biji shawl ne..




yang ini mak yang belanja..tgok lah macam2 pacon..dah mcm nak menyanyi plak..
kalau x glom juga raya ne,ahak,x tau lah :)




upssss sempat lagi menambah akzoseris


kalau nak diikot mau je beli satu JALAN TAR 2,tapi di sebabkan duit x cukup..ne jelah mampu beli..




kat atas ne gambar hiasan semata2..tiada kene mengena..huhuhuh

Tiada ulasan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..