KENAAPA PERLU ADA....

kenapa
setiap kali kite mengelak,dirinya muncul,
setiap kali kita mahu melarikan diri
dia muncul sekali lagi...
setiap kali kita cuba belari
semakin dia menghampiri dengan perlahan-lahan seakan mengejar kita....
arghhhh....
itu semua perasaan hati...
tapi
kenapa....
dia seolah-olah cuba mengejar sedangkan kita cuba belari..
kenapa dia semakin kuat menghampiri tika aku mahu menyembunyikan diri...
masih adakah sayang dihati
sedangkan hati ini telah tertutup untuk lelaki itu..
masih adakah cebisan rasa sedangkan segala-galanya sudah ku buangkan jauh dari hati ini..
masihkah ada gelora sedangkan semuanya telah ku tepis...
untuk sekian kalinya telah ku kuncikan segala hati ini untuk dia,yang muncul semula dalam hati ini..
tidak mahu lagi dia menjadi lelaki yang bertakhtah dihati ini..
cukupla aku kecewa dan rasa kecewa taktakala dia tida pernah menyambut hati ini....

pergi la wahai sang hati..
jangan kau cuba menghampiri hati ini
kerana aku tidak mahu lagi engkau muncul kerana aku sudah tidak berdaya lagi mahu kau beraja dihatiku..

pergilah kau jauh dari pandanganku,
tidak ku mahu kau menjelma atau muncul di hadapan ku...
aku tidak mahu semuanya satu kebetulan....

pergilah wahai kesedihan,
jangan cuba kau menghampiri hatiku lagi,
pergi lah wahai sengsara
tidak mahu lagi kau terus menghantui ku,
pergilah saat duka lara...

aku mahu menjadi diriku.....
gembira sepertia sediakala.....

Tiada ulasan:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..