semuanYa keraNA daRy lame..

petang semalam dok mengemas bilik,tetiba je ternampak dary lame..lame ke???
lame lah juga sebab dary 2 thn 2002 aku tulis sampailah tahun 2005 pas hbis SPM aku x tulis dah dary..iyalah pas masuk poli terus stop x tulis da...
bila baca balik dary 2 macam2,kelakarpn ada..mana taknya dary time sekolah2 dlu..kenangan pahit manis..
oringinal pic(form 5)
urrr.teringat kat member2 time sekolah dulu..gaduh2 ngan best friends,x bertegur sape last2 sekali tegur blik..dah namenyer best friends kan..
yang paling lucu,ade la aku minat kt seorang budak ne..eceh2,sekolah2 lg dah mengatal eh..tp 2 sencret admire je..dah namenye scret admire,maknanya minat dlm diam lah kan..xkan aku nk luahkn kot..teringat time 2 from 2,sllu je ushar2 die time nk blik sekolah..hahaha..gila...biase lah kan budak2 time 2 mane nk reti..

gaduh??jangan citer la,memang penah bergaduhpn kt sekolah 2..macam otai plak aku ne...hehehe..biase la 2,time sekolah budak2 pra matang katakan..bila dah besar ne xda gaduh2,kalo x puas hati ku tahan je simpan dalam hati,iyalah dah namenya dewasa,xkan nak wat hal macam kt sekolah2 dlu kot..

huuu,macam2 kenangna kt sekolah dulu..sekrang ne dah hampir 6 thn tinggalkan sekolh..rindu plak nk pakai baju sekolah masuk sekolah blik...

ramai juga kawan2 aku sekrang ne dah jadi mak budak,bakal emak,bakal isteri,isteri orang,bakal tunang,tunang orang..rata2 semunya bakal ade jawatan..
tak sangka,dlu ingatkan budak2 baya aku ne akan kahwin bila umur dah 25 or 26..tp 2 lah dah jodoh dorang sampai dulu..tahniah la kawan2...
bila jumpa dorg ne,mesti dorg tanya aku plak bila lagi???
huuuu,jangan tanya la sebab jodoh x sampai lagi,kiranya x sampai seru lah...
kekadang ponat den nak menjawap soalan yang sama ne ha...hehehe

ni la kawan otai

ape2pun aku tetap rindu zaman sekolah..







2 org 2 dah kawin,sorg lg bakal jdi ibu


kelas fom 5

geng 3 serangkai


Tiada ulasan:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..